رییس هیات کشتی لرستان، با تاکید بر اینکه برای افتتاح سالن کشتی خرم آباد هیچ مشورتی با این هیات نشده است، گفت: این سالن توسط ورزش کارگری افتتاح شده است.
کد خبر: ۱۴۲۵۸۸۶

فرید بهرامی در باره  افتتاح یک سالن کشتی در خرم آباد توسط مسئولان ورزش کارگری لرستان که دو ستون در وسط تشک کشتی قرار گرفته است، اظهار کرد: خداوکیلی برای انجام این کار هیچ مشورتی با هیات کشتی لرستان انجام ندادند و ما اصلا در جریان افتتاح این سالن نبودیم. اداره کار لرستان یک هیات به نام ورزش کارگری دارد که ۴۷ یا ۴۸ انجمن ورزشی زیر نظر آن‌ها فعالیت دارد که یکی از آن‌ها انجمن کشتی کارگری لرستان است. این سالن نیز توسط زیر مجموعه ورزش کارگری اداره کار لرستان به بهره‌برداری رسیده است.

رییس هیات کشتی لرستان، افزود: ما چند سالن مثل خانه کشتی خرم آباد با ۶ تشک کشتی، خانه کشتی درود با ۳ تشک کشتی و خانه کشتی بروجرد با ۴ تشک کشتی را در اختیار داریم که همگی استاندارد هستند، اما این سالن تحت نظر ما نبوده و از ما هم هیچ مشورتی نگرفتند. این سالن نیز حدود یک تشک و نیم دارد که آن هم ۲ ستون در میان آن قرار دارد!

وی در پاسخ به این سوال که با وجود این ۲ ستون در وسط تشک، کشتی‌گیران هنگام تمرین یکی از حریفان فن می‌خورند و یکی از هم ستون‌ها! گفت: بله تمرین در چنین شرایطی واقعا سخت است. این سالن یک ۴ دیواری بوده که ظاهرا به سالن بدنسازی اختصاص داشته است. مسئولان کشتی کارگری این سالن را با رقمی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان که توسط خیرین پرداخت شده، تجهیز و به بهره‌برداری رساندند.

ماجرای افتتاح سالن کشتی با دو ستون در وسط تشک!

 

منبع: ایسنا

newsQrCode
برچسب ها: کشتی لرستان عجایب
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها